S kamarádem Standou z ulice jsme plánovali delší dobu nějaký výjezd. Stále ale nebylo času pro jiné aktivity v létě, tak rozhodnutí padlo na uplynulý prodloužený víkend, nebo pak až najaře 2014. Dohoda byla – Bosna a koupání v moři, což se povedlo až do konce týdne – denně.

na vrcholu horySv.Jure

Odjezd ve čtvrtek v 7 hodin ráno. Super cesta, slunko akorát teplo, za 9 a půl hodiny(!) se podařilo dojet do Baška Vody 952 km a ubytovat se u mé známé paní Nevenky. A šup do moře zchladit si unavené tělíčko od cesty a zalomit plechouna. V pátek ráno jsme vyrazili do Bosny. Známé poutní místo Medugorje  je asi 100 km od Makarské.

Medugorje

amfiteátr u kostelamedugorje 012Byla cestovní pohoda, až na bosenské celníky, kteří jsou velmi protivní při kontrole na hranicích. Na zpáteční cestě jsme uskutečnili plánovaný výjezd na horu v pohoří Biokovo-Sv.Jure. Serpentinami po úzkých cestách až na vrchol je to 23 km. Nahoře byli další motorkáři z Evropy.

vrchol hory se samolepkou klubu¨

medugorje 016medugorje 015medugorje 022Večer opět příjemná koupel v moři, protože přes den bylo dost horko. V sobotu byl další den dovolené pro kamoše Standu, neměl totiž v létě času na moře, tak jsem ho následoval na téměř prázdné pláži v B.Vodě. Odpoledne jsme dali kratší výletek do Splitu a okolí za poznáním. A večer červené vínko.

při večeřiV neděli ráno v sedm jsem byl na mši v „církvi“(kostel). Po mši jsme vyrazili k domovu. Půl cesty bez deště a zbytek – durch mokré jsem dojel k Vídni a pak už nepršelo. V půl osmé jsem byl doma.

medugorje 006

2 komentáře u „Putování hříšného dědečka za motlitbou do Medugorje v Bosně – aneb prodloužení-si teplého léta počesku.